Մայրենիի ստուգատես

Սա իմ բլոգի առաջին հղումն է ։ Հրապարակվել է APRIL 29, 2024

дնկերն է։


«Ելք» ստուգատեսшд
Դիջիթեքд
Հայրենագիտւթյունд
ՄԱՅՐԵՆԻԻ ՍՏՈՒԳԱՏԵՍ
Մաթեմատիկա
Մաթեմատիկայի ելք ստուգատես
Մայրենի
Պատկերասրահ
Ջոկատային աշխատանք
բնագիտություն
ընթերցանությունсда
մաթեմատիկա

Սրանք իմ բոլոր բլոգի հղումներն էն ,իսկ ամենա քիչ նյութ ունեցող բաժինը դա Դիջիթեք բաժինն է ,որովհետև ես սկզբում բացեցի այս բաժինը բայց չօգտագործեցի։

4․ Գրել ձեր, ինչպես նաև ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը ձեր բլոգի և բլոգային ուսուցմдան վերաբերյալ:
Ես իմ բլոգին շատ լավ եմ վերաբերվում և ես մենակ եմ դասերս անում բացի մաթեմատիկայից և մայրենիից։
Իմ մայրկը կարծում է, որ բլոգային ուսուցումը շատ լավ միջոց է , բայց երեմն դժվարություներ է առաջացնում ։ Դրա համար իմ մայրիկը ինձ հաճախ օգնում է դասերից և հետևվում։
5․ Կատարել բլոգային հետազոտական աշխատանք

Ես մայրդպրոցի դասատուներից ընտրում եմ ընկեր Միքայելին ,որը սուսերամարտի դասատու է
Ընկեր միքայելը ճամբորդել է Արատես , իսկ բոլոր բաժիններից իմ ամենա սիրած բաժինը դա ճամփորդության բաժինն է , իսկ նրա բլոգը շատ գեղեցիկ է ,բայց թափթփված է։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *